trött efter allt slit.


Jag är helt slut efter en dag på matpunkten, dock har det varit TREVLIGT att få jobba :) Dessutom var jag iväg på TeamSportia igår och tränade kassa. Blev sådär impulsivt. Arne ringde mitt på dagen och undrade om jag kunde komma så fort som möjligt. TrevligtTrevligt. Ska på jobba där nästa lördag så jag behöver lite träning för o lära mig kassa o så.

Nu ska jag ta o sova. Har suttit hos William ett tag nu (systers son som är hos mamma o pappa o hälsar på) Vi har tittat i hans almanacka, spelat kort och så har han läst en bok för mig. Han är grym på o läsa för o bara gå i tvåan. Älskar pojken helt enkelt.

GodNatt o Sovsågott allihopa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0