TopModel är bästa morgonmedicinen


Okej, jag har redan insett att det jag skrev igår var mest ljug för mig själv. Matte kommer aldrig aldrig aldrig att vara roligt. Jag börjar redan ångra mig att jag börjat läsa den, C-kursen dessutom. MenMen, nu är det bara o bita ihop :) Haha. Så jävla hemskt som det låter är det kanske inte, bara näästan.

Så, idag står i stort sett bara en sak på schemat, och det är väl att försöka räkna några tal, dock ska jag försöka hinna med o äta frukost och tvätta en maskin också..

Just nu är det TopModel och DET tänker jag inte offra för matten :D Haha.

Kommentarer
Postat av: Carro

Oh, shit, då läre ju jag räkna lite idag oxå :/ haha, och det är nog inte så kul som det verkar :P Inte ens näääästan.



btw. du la ut inlägget 09:09:09 :P

2008-09-03 @ 10:44:49
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0