Tjejkvällen är över.


Jaa, topmodel är slut och jag har precis lyckats sno åt mig datorn från Jonas. HAN anser att eftersom jag tittar på teve så har han ensamrätt på datorn, Hela kvällen?! Nono, säger jag. Nu är ju faktiskt tjejkvällen slut, och nu är det hans tur att bänka sig framför teven, vilket alltså betyder att jag har ensamrätt på datorn :) wiie.

Har varit i Näsberg och tagit en promenad ikväll. Det var verkligen behövligt :) Jag hoppas att min mage uppskattar det lika mycket som mig, dock verkar den fortfarande inte riktigt nöjd. Gaah. Jag följde med Jonas och Jon på ett hemligt ställe och gjorde en hemlig sak också. Spännande. Haha. Not.

Kanske blir teve för mig också.. Jonas är redan på mig om datorn. Gaah. Ibland är män bra irriterande :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0