tillbaka i skolbänken


Javisst. Idag var första dagen på MatteC-kursen som jag o Carro anmält oss till på Miroi. Känner att det är en bra sak att plugga till det nu när jag ändå är arbetslös. Kan vara bra att ha i framtiden när jag ska söka högskola. Iofs, om jag börjar till hösten spelar det ingen större roll, OM det blir socionom. Blir det ekonomi är det ju jävligt bra o ha matteC :) Jaja. Det kändes faktiskt bra, trots att man varit jävla skoltrött. Jag kände mig hemma liksom ;) Dock var det jobbigt som bara den o försöka komma ihåg all skit man lärde sig på B-kursen. Men det ska nog gå :)

Jag har spenderat i stort sett hela dagen med Carro faktiskt. Efter matten tyckte vi verkligen att vi var värd en lunch på Finess. Där blev det en mycket god sallad. Sedan var vi duktig o gjorde ett besök på dollar också!

Ikväll har vi varit i Näsberg o tagit upp flotten + att jag tog en långpromenad. Nu blir det snart sängen, för imöra ska jag o Carro vara duktig o plugga matte! Så man inte sitter sista dagen o gör läxorna. Lektion 2 timmar i veckan hädanefter. Ett stort plus är att det BARA är jag o Carro som läser kursen. Soft o ha en egen lärare på två pers :D

GodNatt gott folk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0