stor-shopping


Ja, idag har jag varit iväg o fått åtta nya byxor, helt gratis :) I min egen garderob hemma hos mamma och pappa. Byxor som jag inte velat använda, som jag glömt bort och som jag inte kommit i. Vilket jävla superfynd :D Och jag blev nästa lite nostalgisk. Alla byxor hade sin egen lilla historia. Ett par kommer jag väl ihåg att jag hade midsommar 05 hemma hos Elin i Kårböle. Ett par andra var jag iväg och handlade tillsammans med Lotta och ett par andra hade jag på Kåken i åttan. Haha. Så jävla roligt att man kan tänka tillbaka så mycket bara genom att sätta på sig ett par byxor.

Dessutom har jag tagit hit mitt mystäcke :) Onödigt att det ska ligga i sängen hemma hos mor o far när jag kan använda det här. Det är stort, varmt och jäävligt mysigt. Längtar nästan efter att få krypa ner och slippa frysa. Nu behöver jag inte använda mina sovstrumpor heller :)

Annars har det inte hänt så mycket nytt. Maten var väldigt lyckad, topmodel likaså. Var iväg till Näsberg och tog en höstpromenad också. Det är nästan härligt att det är lite kallare nu. Nu kan man använda fingervantar och lite höstjacka igen.

GodNatt gott folk. Nu ska jag mysa ner mig riktigt ordentligt i sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0