Städning på HÖG nivå


JA, idag har jag och Jonas varit mycket mycket duktiga. Vi har Stor-städat, vilket inte händer så ofta. Ska jag vara ärlig har vi nog inte städat så här mycket och noga sedan vi flyttade från Ljusdal, och då var det ju flytt-städning och då är det ju någon som ska godkänna städningen, så då lägger man ner mer energi,

Iallafall, vi har skurat duschen, och hela badrummet. Gjort ren ugn, kylskåp, micro och fläkt. Vi har dammat, dammsugit och torkat golvet i hela lägenheten. Vi har diskat och hängt ut sängkläder. Vi har varit så jävla duktig och nu luktar det gott och nystädat överallt. Vi har städat i tre hela timmar. Helt jävla otroligt.

Nu är jag så jävla trött men ska åka en sväng till Ljusdal. Sedan har mamma varit snäll och bjudit över oss på mat och äppelpaj :D Längta!

Kommentarer
Postat av: Elin

himla skönt när det är gjort :)

2008-09-08 @ 10:02:16
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Tovan

Åh gud vad duktiga ni är! Skulle behövas det hos oss med! :) Allt bra med dig? Går det bra med matten? Ångrar mig nu jag att jag inte gick det för jag har ändå inget jobb än... Hur mkt kostade det? Ha det bäst!

2008-09-08 @ 13:24:40
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0