Planer


Jag har hittills varit jävligt duktig. Har dammsugit, dammat, diskat och varit iväg på affärn och handlat mat till ikväll. DuktigtDuktigt. Har funderingar på o göra köttfärsbiffar och potatis med nån god sås till middag.
 
Nu ska jag snart ta tag i träningen. Skippar Krummis pass ikväll. Har tyvärr inte 300 spänn i fickan som väntar på o bli använda.. Trots att jag önskar att det vore så.

Tänkte ta o gå en sväng på kiosken först, kanske köpa en tidning eller nåt, sen blir det träning. Ikväll blir det kanske en promenad med Lotta, annars blir det nog bara matlagning och läsning :) Och när jag ändå är på gång så ska jag nog kila iväg på biblioteket o låna en bok också.

och självklart blir det Top-Model också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0