magont.


Helgen har varit bra. I fredags åkte vi till Bersjö och hälsade på min kära syster. Vi lagade mat tillsammans. Mums. Och tittade på film. Dock somnade jag som vanligt :p På lördag åkte vi till stan där vi handlade lite. På kvällen blev det hemresa för mig och Jonas. I ljusdal blev det fest. Jonas brors fru fyllde 30 så det blev kalas. Jag var chaufför jag :)

Igår var jag iväg på möte med syster i Ljusdal. MaryKay. Det var mycket trevligt det också..

TYVÄRR har jag haft ont i magen sen jag och Carro var iväg på matte i onsdags. Jag vet inte vad det är, men det är allt annat än bra. Har perioder när jag inte vet var jag ska ta vägen.. så hade jag inte haft ont  hade nog helgen varit bättre. Jag känner egentligen att jag bara vill ligga i soffan i fosterställning och inte göra ett jävla skit.

Ska ringa hälsovårdscentralen idag iallafall.. sen måste jag skärpa till mig och inse att jag faktiskt måste göra lite matte.

Kommentarer
Postat av: Tovan

Haha somnar du också jämt när man ska kolla på film? Precis så är jag med. :) Inte bra att du har ont i magen, hoppas det går över!

2008-09-15 @ 16:24:38
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0