Idag ska mycket göras


Ja, idag är mitt schema i stort sett fullt.. eller kanske inte :) Men jag gruvar mig en massa för o gå o träna så därför så sitter jag o segar framför datorn, detta resulterar också i att hela mitt schema för dagen blir lidande. Mindre bra.

Har åtminstone börjat tvätta.. Första maskinen är igång. Dock har jag o Jonas väntat så jävla länge att jag är tvungen att köra två maskiner till. Damp. Sen har jag även bestämt mig för att fixa en del saker.

träna
diska
göra ett besök på banken
gå och handla
ringa några samtal
fixa en skiva med nya låtar
bestämma vilka bilder jag vill ha framkallade
plugga matte med Carro

Jag börjar REDAN känna mig lite smått stressad + att jag börjar bli förkyld, så om jag inte skyndar mig med allt kommer jag snart inse att jag inte orkar på grund av sjukdom. Dags för mig att sätta igång ändå. Men det blir nog ett besök på apoteket senare o fixa lite "bra o ha mot förkyldning- saker"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0