Foton till tusen.


Det har hänt mycket sedan jag skrev jag sist. Jag har bland annat varit iväg på matte C igen - Hata. Dock hade jag o Carro det väldigt mysigt efteråt :) Gick på Kina och käkade lunch, jag handlade lite smått och gott, bland annat gardiner och fotoalbum.

Sedan har jag umgåtts med Kristin i två dagar. Först var hon och hälsade på mig :) och sedan var jag hos henne, vi gick på bio- TrevligtTrevligt. Mamma Mia var verkligen skitbra! TYVÄRR så kom inte alla in, Elin och Frida kom senare än mig, Kristin och Carro vilket resulterade i att dom inte kom in. Hur OFTA händer det i Ljusdal liksom??? Oftast får man ju sitta själv i hela salongen liksom..

Jag har försökt skärpa mig nu. Först och främst har jag varit iväg med en engångskamera för att framkalla bilder (Elin, jag sa till honom att jag bara skulle ha en kopia, men du kan ju få låna negativen om du vill. Jag glömde totalt bort att du kanske ville ha bilderna också) Iallafall, sen har jag bestämt vilka bilder jag vill ha framkallade sen typ tre år tillbaka. Nu ska jag bara skicka in sen är det bara o sortera in i mina nya fotoalbum :D

Hejdå. TopModel är nu..

Kommentarer
Postat av: Carro

Sa ju att de va mkt folk, men det är liksom lite OVERKLIGT när det är sååå mkt folk :/



Kina var bra, o matten är inte kul :P

2008-09-11 @ 10:51:22
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Tovan

Visst var filmen grym? Jaha oj trodde inte det var gratis, ångrar mig ännu mer nu då.. :) Går det nya kurser hela tiden eller hur är det? Läste i kristina blogg att ni har en jättefin lägenhet, blir lite nyfiken ju. :) Hoppas allt är bra annars med?

2008-09-11 @ 17:34:45
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0