än så länge har jag varit duktig


Jo, imorse klev jag upp lite extra tidigt för o kunna ta en morgonpromenad, och vad händer? Jo, jag vaknar upp av att solens strålar letar sig in genom persiennerna :) Underbart. Så, en timmes promenad blev det, sen sullade jag mest på hemma. Sedan har jag varit iväg till Ljusdal och besökt vår kära ungdomsmottagning, där dom är übertrevliga och mött upp Jonas för en lunch på Finess :) Mkt Finess nu på sistone. Haha. Käkade iallafall en kycklingpaj med ädelost :D SÅÅ jävla god. Mums.

Såå, nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska ta o hitta på. Förmodligen blir det något lugnt och försiktigt. Typ tvätta, som är SÅ jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0