Allt är inte lika roligt längre.


Nej, jag börjar tröttna. Varenda dag ska man tänka; IDAG ska jag göra matte. Vara duktig. Lik förbannat så inser man, när dagen är slut att det inte har hänt ett jävla skit i matteboken. Fortfarande samma tal kvar och Marie har inte ens lyft ett finger för att öppna den fucking boken. Men jaja, jag hatar matte och det ska jag fortsätta med ett tag till. Carro, jag tror fan att vi måste träffas och plugga lite snart igen :p Enda chansen att det blir nåt för mig det.

Idag står det endast träning på schemat. Efter det ska jag nog bara ligga o läsa i min nya tidning och kanske titta lite på sex-and-the-city :) wiie. Ikväll ska jag antingen göra köttgryta eller så ska vi åka till syster och våldgästa henne och få mat där.

.. och som ni kanske märker ; ingen matte överhuvudtaget på schemat. Typiskt.


Kommentarer
Postat av: josefine

matematik C är kursen från helvetet. seriöst den värsta kurs jag läst. någonsin. men den är ju bra att ha och blablabla. så, håll ut marie :)



att bosätta sig i soffan med satc låter underbart. jag sitter på jobbet och räknar ner. fyra timmar kvar till helg! hur är allt med dej annars? kram!

2008-09-12 @ 13:01:07
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0