Våfflor till middag


Idag känns som en latdag :) Haha. Men dock ska det INTE bli det. Har en del att ta itu med hade jag tänkt. Jag ska först och främst diska berget i köket, handla mat till middag ikväll (våfflor med sylt o glass) plantera ljung i krukor att ha ute + att jag ska springa iväg med gardiner till mor så hon får stryka dom. Som sagt så misslyckades jag totalt när jag själv skulle göra det, och mamma kunde inte annat än att hålla med så hon har lovat att fixa det åt mig :)

Jag har tänkt åkt till Valla och gå en runda i elljusspåret idag också. Kanske Nalle får följa med, om jag har jeepen vill säga. Jonas blir nog inte så glad om jag skjutsar vovven i baksätet på audin. Haha.

Och jävligt skönt att slippa matten idag! :D

Kommentarer
Postat av: Tovan

Blir så avis på dig Marie! Du verkar så duktig med att träna och så har inte jag det. Nåt tips kanske, vad var det du tränade med framför tv:n men som var bättre att göra utan den.. Haha lite sullig nu men du förstor nog ändå. Allt bra annars? Kanske kan träffas nån gång med våra älskade män :)

2008-10-09 @ 14:29:56
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0