träningsvärk


Jag blir bara latare och latare för varje dag som går när det gäller att skriva blogg. Det har hänt mycket sen sist, som ni kanske kan förstå. Jag har träningsvärk, pga att jag sprungit runt Pårs. Dock gick det iallafall bättre än vad jag trott. Enda problemet är att jag har svårt att gå nu. Haha. I lördags var jag på Stadt, och som det känns kommer det dröja väldigt väldigt länge innan jag går dit igen. Det kommer också dröja väldigt länge innan jag dricker en enda droppe sprit igen. Det var inte ens roligt!

Iallafall har jag varit hemma den här veckan. Men imorgon ska jag iväg och jobba. Sen har jag jobb fram till söndag igen. Skönt att få göra något annat än att gå hemma :) trots att det faktiskt är väldigt skönt. Idag har jag inga planer alls, funderar bara på o ta en promenad. Jonas är hemma pga sjukdom så jag har iallafall sällskap :)

Dessutom har Jonas en fiol som jag vill ta o fixa iordning. Därför har jag skickat iväg ett mail till Bernt i Föne. Dock tror jag inte alltför mycket på ett svar. Det är nog bättre att ta telefonen o ringa. Många gubbar över femtio glömmer av någon anledning bort att de har mail. Men det behöver ju trots allt inte betyda att Bernt inte gör det. Det finns tack o lov undantag.

Kommentarer
Postat av: Tovan

Hej hej! Hur är allt med dig? Vet inte om du kommer att se dethär då det var ett tag sedan du uppdaterade, brukar kika ibland :) vad gör du nu, var ett tag sedan jag såg dig! Ha det bäst!

2009-05-14 @ 13:46:19
URL: http://tovvan.blogg.se/
Postat av: Anonym

"mjau" "Gillar Dr. Phil och mango." Some things just makes their markes.



Mango & Papaya

Dagen efter piller

Dagny och Dura-N

:)

Take care.

2009-11-24 @ 11:00:57
Postat av: Tove-Li

Åh men vad kul!! Grattis till dig med! :) Hur känner du då för att gå där? :)

2010-07-14 @ 00:00:46
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0