teknisk


Ja, faktiskt. Jag måste säga att jag är rätt stolt faktiskt. Imorse fungerade teven utan problem, så jag kunde se TopModel :) Men sen dampade den ur totalt. Det gick inte att byta kanal, inte se infon och inte höja eller sänka volymen. Ingenting fungerade med andra ord. Men efter lite mek så fungerar den toppen igen :) Jag måste vara väldigt tekniskt av mig utan att veta om det.

Jag har haft en bra dag hittills. Tränat, druckit kaffe, tittat lite på teve och legat på sängen med en tidning. Riktigt mysigt faktiskt. Nu väntar jag på Desperate Housewives och ska kika runt lite på nätet innan, för att fördriva tiden. Försöker även ringa Sportia, men utan framgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0