sysslolös-dag


Idag känns verkligen inte som en såndär dag när man gör bra saker, tyvärr. Jag vaknade vid tio, vilket för mig känns alldeles för sent. Klev upp och tränade o sen har jag i stort sett bara ätit frukost, tvättat en maskin och strukit EN gardin. Det blir inge bra utan strykbräda så jag skiter i det. Har alltså hängt upp en struken gardin som inte ser struken ut. Nice.

Inte nog med det känns det som jag kommer att få blåskatarr igen. Jippi vad roligt :) not.

PLUS att jag har omprov på matten imöra.. Och det är något jag verkligen inte ser fram emot. Satt med den igår och det känns verkligen inte som att jag kommer att bli nå bättre, hur mycket och ofta jag än stirrar ned i den förbannade boken. Alltså kan jag räkna med ett IG till, till min fina samling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0