kap?


Idag har jag varit hos min mor o hälsat på. Vi drack Kaffe o sen visade jag henne hur, observera, hennes träningscykel fungerade. Pappa hade tydligt försökt förut men krånglat till det för henne, men det verkade gå upp ett ljus hos henne idag :) Haha. Så kanske jag får en vältränad o fit morsa nu.

Nu till saken, jag hittade min gamla skinnjacka i källaren. Jag menar verkligen; Gammal. Jag kommer ihåg att jag fick den av min syster när jag var kring sex år. Det är en dieseljacka med tryck på ryggen. Hon hade köpt den utomlands till mig. Iallafall, jag funderar starkt på att börja använda den igen.. Tyvärr ser jag inte klok ut om jag knäpper den, men om jag har den öppen ser det helt okej ut. Men vafan, det känns mobbat o använda något så gammalt. Den ser inte direkt ut som skinnjackorna "ska" se ut. Men vi får se :)

Sitter hos Jon nu. Han o Jonas tittar på nåt program på teve så jag kände för att sätta mig här. Men ska återgå till tittandet. Blir nog träning sen om jag orkar :) Vilket jag förmodligen inte gör. Haha. Känner mig jävligt trött. Imorgon är det matte och då är det bäst att vara utvilad. FÖR JAG HAR INTE GJORT LÄXAN!!! Jag fattar ingenting, INGENTING.

Jag hatar matteC!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0