Julklappar


Jaa, jag må vara i tid, för en gångsskull, och jag är jävligt glad att jag har börjat med julklappar redan :)

Idag har jag o Carro varit på matte, och efter det drog Carro till tandläkaren, där jag inhandlade nya tandborstar. Tre rosa och en svart. Det ska vara roligt att borsta tänderna, och då är färgerna väldigt viktiga faktiskt :) Sedan började Maries julklappshandling. Och tro det eller ej, jag har allt under kontroll.

Moas julklappar - färdig. Har bland annat köpt en rosa "prinsessbok". Det är en bok av Disney med sagor om askungen, törnrosa, lilla sjöjungfrun och skönheten och odjuret :) Hur fin som helst.

Williams födelsedagspresent och julklappar är fixade. Även Lottas julklappar är i stort sett fixade. Har även köpt farsdagspresent till min far, födelsedagspresent till min mor och redan bestämt vad som skall inhandlas i julklapp till de andra.

Jag och Jonas har dessutom bestämt att det endast blir en liten julklapp i år. Vi ska istället spara pengar till en resa :) Känns jättebra faktiskt. Huvudsaken är ju faktiskt att man får ett litet paket på julaftonsmorgonen som vi kan öppna tillsammans. Mys!

Nu har jag precis tränat och duschat och ska snart krypa ned i sängen. Idag är jag verkligen NÖJD :) + att jag har börjat påta ihop min egna önskelista till mor och far. Jag längtar verkligen till jul nu. Inte för julklapparnas skull utan för allt annat. Tända ljus, god mat, pyssel och allt som hör julen till. Självklart får inte julmusiken glömmas bort :D Idag när jag slog in julklapparna fick jag verkligen julkänslor..

Kommentarer
Postat av: Elin

haha ja jag lyssnade på julmusik förra helgen. så himla MYSIGT. har handlat en julklapp jag med faktiskt :)

2008-10-16 @ 22:19:48
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0