jävligt illa.


Jag vet, det var hundra år sedan jag bloggade. Jag känner att jag inte har nån lust med det för tillfället. Jag läser knappt några bloggar heller, jag känner att jag inte har nån som helst ork o sitta vid datorn på datorn. Har liksom viktigare saker för mig :p Jag som är arbetslös o allt menar jag. Haha. Förmodligen är det som med allt annat, ibland har man perioder när man sitter med datorn konstant och sen dalar det lite o sen är man tillbaka vid datorn.

Jag har iallafall jobbat mycket extra på Sportia, vilket känns riktigt bra :) Resten av dagen går åt till att träna och titta på de teveprogram man vill. Haha.

Igår var vi iväg o bowlade, jag, Jonas, Jon, Lotta och Elin. Jävligt trevligt :) MEN, nån poänglista tycker jag absolut inte är viktigt här. Haha. Jag sög helt enkelt. Klotet var oftare i rännan än på banan. Efteråt skjutsade jag hem Elin sen åkte jag tillbaka så åt vi supergod nachos :) tack för en trevlig kväll människor.

Idag är jag iallafall ledig, både från sportia och matpunkten, och därför har jag planerat att åka iväg till Ljusdal och uträtta lite ärenden. Först och främst ska jag köpa en ny lampa till vårat akvarium. Ja, jag och Jonas köpte fiskar igår och har satt upp ett akvarium i hallen. (jättefint) Till och med att dom överlevde natten hos oss. Kors i taket. Dock måste jag tillägga att Lotta har försökt många många gånger att få mig intresserad av dessa små djur, men inte lyckats.. Så det är nog sensationellt att det står ett akvarium med fiskar hemma hos mig just nu..

Jag ska även iväg på matpunkten och handla lite käk. Tror det blir köttfärslimpa med potatis ikväll :) + att jag ska iväg o titta på en tröja på Fifty. Sen hade jag tänkt tagit en varv runt kyrksjön också..

Ha en bra dag gott folk så får vi se när jag hör av mig nästa gång.

Kommentarer
Postat av: sofiaa

De e bara ni norrlänningar som äter köttfärslimpa med potatis :D

.... i wish i was from färila.... :)

2008-10-04 @ 10:52:28
URL: http://hokby.blogg.se/
Postat av: frida

akvarium? fiskar?

2008-10-04 @ 15:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0