Inte som jag tänkt mig.


Gårdagen blev inte riktigt som jag tänkt mig. Haha. Jag åkte ned till Ljusdal direkt vid tio när affärerna öppnar och sprang in på Fifty och köpte tröjan. Åkte sedan mot matpunkten och plötsligt ringer dom därifrån. Det är Marie som berättar att jag visst jobbar, och är tio minuter försen. Helt jävla otroligt. Tack och lov så var jag alldeles utanför när hon ringde så jag kunde snabbt svänga in och börja mitt arbetspass. Tack och lov var det bara 10-16. Så, jag frös i mejeri hela dagen och mina planer gick helt i stöpet :) Men inte gör det nåt. Det var faktiskt ganska trevligt att jobba ändå :)

Efteråt tog jag iallafall en sväng kring kyrksjön och sen åkte jag hem och blev bjuden på middag. Mums. Köttfärslimpan var alldeles suverän.

Imorse klev jag o Jonas upp och började dagen med shopping på Delins :) Köpte en massa frukostgrejer och käkade en riktigt rejäl frukost med tända ljus. Mys! Sen har vi varit till Näsberg och åkt fyrhjuling o cross med Jon. Ikväll har jag pluggat matte (HATA) och tränat. Så jävla förbannad just nu på matten så jag skulle kunna bränna upp boken..

Ska iallafall iväg o hämta Lotta i Ljusdal nu vid busstationen. Snäll Chaufför :) och på tal om det så skjutsade jag Malin från Fäla till Ljusdal imorse också..

Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0