Grattis ännu en gång Marie.


Till ett IckeGodkänt i MatteC. Hahaha. Jag är världens största mattegeni, det är helt enkelt bevisat :) Men jag sörjer inte för det, livet går vidare som det känns. Helt ärligt kändes det mycket viktigare med betyg på gymnasiet, nu känns det mer som mitt eget val hur jag gör, om jag vill räkna med kursen eller inte.

Efter provet bestämde vi med matteläraren att vi skulle ha lektionen som vi skulle ha imorgon, idag istället. Det betyder alltså att vi haft 3,5 timme matte idag. Så hjärnan är jävligt trött kan jag lova.

Har precis tränat klart och jag kan lova att det gick fan så mycket bättre att träna UTAN teve. Alla som har crosstrainers säger att det är så bra att man kan titta på teve samtidigt men jag har insett att den bara påverkar mig på ett negativt sätt. Jag har svårt att koncentrera mig på både teve och träningen och det blir något slags mellanting bara. Ikväll var det verkligen Power i mig :D och det är jävligt skönt.

Nu ska jag ta o lägga mig. Är alldeles trött och slut i kroppen och då är det skönt att krypa ned :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0