Elljusspår


Kvällen har varit bra trots all matte. Haha. "all matte" innebär i stort sett en massa prat om allt annat med Carro. Med andra ord skiter jag i den (just nu) och tar ett IG till. Jag ORKAR inte med den, plus att matte verkligen inte är min grej. Carro skriver på sin blogg att hon inte är dum, bara lite trög. Tyvärr stämmer inte detta på mig, jag är både dum och trög när det gäller faktorisering, olikheter, ekvationer och annan skit.

Däremot gick jag, Lotta och Carro i elljusspåret i Valla ikväll, och det var riktigt jävla skönt. Dessutom gick jag o Lotta hela vägen DIT till Valla också (innebär typ 2km i uppförsbacke) innan vi gick 5km i spåret. Ohyes, vi är duktig. Jag känner verkligen att det är bättre att gå i sån terräng istället för på asfalt, som för det mesta resulterar i smärta i benhinnorna. Så, imorgon tänkte jag satsa på o gå där igen. Förhoppningsvis får jag med mig Carro och vovve :)

Nu funderar jag på att titta på film och mysa, och tänka på allt annat än matteC. NattiNatti.

Kommentarer
Postat av: Elin

ja, matte är skit. haha. sa ju det ;)

2008-10-06 @ 22:09:37
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Carolin

Men Matte är ju så mysigt ;) Och våra IG-n är så charmiga.



tack för prommisen btw :)

2008-10-07 @ 19:22:30
URL: http://airolin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0