bekymmer.


Idag har varit en dag när jag varit allmänt negativ till i stort sett allt. Jag har tränat på cykeln i källaren + att jag har tagit en promenad, ändå känner jag att jag inte gjort tillräckligt. Jag har lagat god mat, men ändå kände jag mig inte tillräckligt nöjd. Dessutom fick jag en fruktansvärd huvudvärk mot kvällen, som gjorde att jag inte ville göra någonting överhuvudtaget. Tack och lov följde jag med Jonas till Ljusdal, efter en hel del tjat och sura miner. Där kunde jag ta det lugnt, sitta och fundera + att jag fick en välbehövlig promenad runt kyrksjön med Elin. Så trots alla dessa negativa tankar så känner jag mig ändå nöjd för dagen.

 

Har iallafall hittat en mycket bra låt som jag ligger och lyssnar på. Men det är nog dags att avsluta detta och lägga mig tillrätta och sova en skvätt. Godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0