arbete


javisst, dagen skall spenderas på matpunkten. Dock börjar jag inte förrän två så det blir promenad med Lotta först. Även en sallad till lunch tänkte jag och Jonas fixa. Vad det blir ikväll vet jag inte, men jag hoppas verkligen på en lugn kväll framför teven.. Igår blev det iallafall en lugn kväll :) Jag och Jonas var hundvakt åt Diana och Lasses hund så vi köpte godis och åkte dit och tittade på teve. Riktigt skönt när man är trött.

Menmen. Nu ska jag gå o må illa.. Blir så jävla illamående av dessa jävla penicillin-tabletter, Tydligen är det vanligt att bli det av dom här, och då förstår jag verkligen inte varför jag inte får andra?! Förra gången mådde jag då inte dåligt av de andra tabletterna.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Haha, det är också skönt att höra att någon drömmer om mig. :) Jag kommer snart hem, men då hoppas jag att jag kommer göra lite mer än att vinka.. exempelvis träffas över en fika eller nåt i den stilen..? :)

2008-10-13 @ 15:19:42
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0