äntligen.


jahapp, nu har jag lyckats fått pencilin iallafall :) kanske jag slipper känna mig kissnödig KONSTANT. Jävla urinägsinfektion som kanske inte är en urinvägsinfektion. Jag blir lite förundrad eftersom jag har exakt samma symptom som jag hade i somras när jag hade det, men ändå visade det inget på provsvaren. Jaja, kan ju vara för att jag inte gått lika länge som sist. Men snäll som doktorn är så tror han på mig och skriver ut ändå :)

Har inte gjort så mycket idag HELLER. Har tränat lite och sprungit på hälsocentralen några gånger. Var duktig och köpte ett rosa-bandet iallafall. Det sitter så fint på min jacka nu. Så, nu har jag två såna på olika jackor!

Nu läre jag nog ta o diska. Var till min syster och hälsade på igår och rensade igenom en jävla massa kartonger med skrot som hon har sparat genom åren. Dock hittade jag lite smått och gott. Blandannat typ 700 bestick som jag o Jonas är i behov av + ett par skor och en väska. Inte så dumt att ha en syster som har pippi på att slänga när hon väl börjat :)
Iallafall, dit jag ville komma var att besticken verkligen behöver diskas nu.. dom tar sån jävla stor plats!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0