Utekväll


Igår grillade Jonas kyckling och sen satt vi ute o åt och njöt av vädret :) Senare kom Fredrik o Emma som vi spenderade kvällen med. Spelade kubb och var ute på långtur med bilen. Trevligt Trevligt. Det känns att betygen snart är satta. Man kan helt enkelt göra något på kvällarna! :)

Har varit o fixat frillan idag. Blev ljust trots att jag tänkt mig mörkt. Alltid lika spännande.

Har diskat nu, för första gången på LÄNGE! Har fixat gula diskhandskar som jag kan ha för o skydda ärret efter operationen. Men dock ska jag nog klaga lite, så Jonas inser att han ska diska ett tag till. Haha. Skämt åsido. Jag har helt enkelt blivit bortskämd.

Jag har dessutom varit duktig och målat vår spalje (?)

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Mysigt och grilla då;D ja man ska reagera annars, man kan ju inte stå och kolla på när dom där påhoppen haglar :P

2008-05-26 @ 14:50:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0