Trevlig kväll


Ja, igår hade jag en mycket trevlig kväll med mina vänner :) Käkade gott konstant hela kvällen och tittade på Eurovision. OCH trots att jag verkligen inte gillar det, så gjorde gänget det jävligt kul att titta på. Då har man bra sällskap! Till deras besvikelse så gillade jag Spaniens bidrag. Riktigt svängig. Haha.

Så, tack för igår tjejer! Carro, tack för underbart ljuvlig mat.

Nu ska jag snart dra o sola. Förmodligen bränner jag upp mig, med tanke på att det bara var två dagar sen jag solade sist. Men vad gör man inte när har haft solförbud? (gipset ställde till det) Haha. Vilka bekymmer man har nu till studenten. Ska klippa mig imorgon också. Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Cärow

Jadu, det var väl fulhetspoängen som tog fast i en ;) Men den svängde ju, svänger fortfarande, hehe.

Tack så mkt för sopen ;)

2008-05-25 @ 17:02:24
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0