Student-fotografering

Hjälp. Nu känns det nära. Verkligt nära. Idag ska mössan på och kort skall knäppas. Gruvar mig dock för att få sitta. Okej, jag VET att jag får sitta, har aldrig gjort något annat, men den här gången är det värre. Klänningen ser jättekonstig ut när jag sitter :p Men vafan, det får man helt enkelt ta.

Missar dock mösspåtagningen på fredag. Jag och Jonas åker till Karlstad redan imorgon kväll. Men jag kan lova att jag haft ett x-antal mösspåtagningar själv här hemma. Så jag missar nog inget :)

Igår handlade jag en lite längre skjorta att ha till leggings + en randig klänning. Nöjd! Längtar dessutom till Karlstads shopping. Wiie. Ska ta med picknickfilten också. Mys. Kanske hittar nåt fint ställe att picknicka på. Funderar allvarligt på o köpa en turkos skjorta också. Perfekt att ha nu till sommaren.


STUDENTEN ÄR NÄRA! 

                                       image21


Kommentarer
Postat av: Marie

Hoppas du får en trevlig dag..

2008-05-28 @ 10:40:32
URL: http://Mariiereling.blogg.se
Postat av: Carro

Jag fick STÅÅ :D haha. måste ha varit klackarna ;D

2008-05-28 @ 17:56:18
URL: http://airolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0