Sanningens Ögonblick


Nu har vi storstädat lägenheten, och vad fint det blev. Jag har dammsugit, dammat och hängt tvätt. Så nu är jag väldigt nöjd. Jag kan inte förstå att två människor kan smutsa ned så enormt som vi gör. Vi drällar inte saker över allt men däremot ser golvet ut som en enda stor dammtuss efter en vecka. Så tröttsamt.

Men nu ska jag ta o sätta mig tillrätta i soffan och titta på Sanningens Ögonblick. Programmet blir tyvärr sämre och sämre. Men på något sätt känner jag mig tvungen att titta. Det KAN ju bli bra! :)

Skolan var seg idag. Dock var filmen vi såg på engelskan bra. Hade en lektion och det visade sig att Alice inte var världens bästa på den tekniska biten. Vi fick vänta hela 30 minuter innan filmen funkade. Så tyvärr fick vi inte se hela idag, men jag ska bannemig vara där på torsdag o se slutet. Vad filmen heter har jag förträngt.

Studenten närmar sig med storsteg. Fick tack o lov ett positivt besked i lönebeskedet, det tackar jag verkligen för. Nu har jag nog råd att skämma bort mig lite i Karlstad, dit jag o Jonas drar under balen. + att jag kanske har råd med en drink på Stadt på studentkvällen. Wiie :) Känns toppen.

Champagnefrukost hos Ronja. Men hur blir det med flak kära klasskamrater?

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Flaket undrar jag också över.. Men Sabdra skulle nog titta tror jag..? Men är inte säker.. var bara som Jyothi sa.

Jaa, är inte den meningen klockren? :D Jag gillar den. =)

Vi ses ju iaf på lördag! :D

2008-05-22 @ 21:44:27
URL: http://gladiol.blogg.se
Postat av: josefine

flaket är en fråga som vi måste engagera oss i. allra helst typ nu på direkten. men varför stressa upp sig om man inte behöver? :) vi tar det imorgon. eller nått. haha.

2008-05-26 @ 11:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0