Picknickfilt


Ojoj, vilket shoppande det var i lördags. Jag och Jonas lämnade Färila för en stund för att åka till Sundsvall med solglasögonen på, med solen skinandes utanför, för att shoppa, en studentklänning. Och efter mycket om och men, må jag säga, hittade vi den rätta. Vi andades båda ut. Inte lätt att handla med en hand, det har jag kommit på. Jonas var min egna personliga klädpåare :) och hängare. Han fick ta ALLA kassar :) Dock var det många pauser och fikastunder innan vi hittade den rätta klänningen. + att vi åkte bil utan AC. GAAH!

Idag har jag inhandlat en picknickfilt på ICA :) Mysigt. Längtar verkligen tills den kommer till användning!

Frida sitter här och är duktig nu, pluggar. Och jag ska snaart börja. Alla kommande studenter känner nog en viss panik just nu. Det är MYCKET att göra. Ojoj.

Och imorgon är jag ledig. Jag och pappa ska dra till Hudik. Förhoppningsvis ryker gipset :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0