Operation


Så, igår for vi till Hudik o tittade min handled, och tyvärr var det inte alls som vi hade hoppats. Sitter med gips nu, efter operation. Det visade sig helt enkelt att handleden var bruten. Fick åka hem idag med en hel del piller i bakfickan + en jävla massa smärta. Gipset skall sitta i två veckor. Spikarna och plattan som dom opererat in ska tydligen sitta kvar länge.

Har dessutom fått sjukintyg, Tydligen ingen bra idé att gå till skolan efter mina pillerintag. Illa nu till studenten.

Tur att det finns massor av trevlig personal på sjukhuset iallafall :)
Dags att sova nu, tabletterna gör mig skapligt trött.GodNatt.

Och tack ni som följde mig till akuten. Ni som betyder mest <3

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Stackars dig Marie, fy fan. men bara bita ihop även om det kanske gör skitförbannat jävla ont men försök med det du kan göra. Hoppas du blir bra snart! Krya på dig lillfia!

2008-05-02 @ 23:33:59
URL: http://bombasticisfantastic.blogg.se
Postat av: Tovan

Men fy vännen! Vad var det som hände då? Inge kul för dig , förstår absolut det såhär vid snart student men de klart att det kommer att gå bra! Krya på dig och hoppas att det inter gör jäääteont!

2008-05-05 @ 15:14:05
URL: http://tovvan.blogg.se
Postat av: Fanny

Stackare. Jag lovar att jag inte ska bråka med dig så länge du har ont, och du vet att det är svårt för mig att avstå från!

2008-05-10 @ 16:38:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0