Gipset borta

Härlig känsla. Gipset är totalt borta. Blev däremot orolig när människor på ett och samma sjukhus säger olika saker. Den ena påstod att jag inte skulle ha gipset, när den andra kommer in två minuter senare och säger att han ska gipsa handen på mig. Otroligt obegåvat. MEN, jag är utan gips nu :)

Idag har Elin varit här. Varit o mysfikat på enda café i hela Färila. MysMys. Sedan kom Frida, som dammsög köket :) och Lotta som visade klänningar. Mycket trevlig dag har det varit.

Just hemkommen från Näsberg nu. Har suttit där och varit duktig. Tog tag i filosofin som vi har prov på imöra. Kan inte påstå att det kommer att gå bra, men härligt o ha det gjort.

Dessutom har jag fått tag på bilden av min brutna handled.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0