Duktig flicka


Idag har Marie varit väldigt duktig.
 
Gjort klart ett arbete i internationell ekonomi.
Ett i engelska.
Två i svenska.

applåder och busvisslingar.

Dessutom har jag varit hos mor och far i två dagar och fått mat :) Tur att man har föräldrar som är villiga att bjuda på mat när man inte orkar laga själv. Dessutom har pappa kollat på ärret, vilket jag inte pallar själv (lite överkänsligt kan man tycka) och han tyckte det såg bra ut. Så enda anledningen att jag har binda över det just nu, är för att jag ska slippa se det själv. Men ärret får luft, så det är lugnt! :)

Ikväll blir det inte mycket gjort. Ska fixa det sista på svenskaarbetet och sen blir det teve för hela slanten. Jonas kommer hem snart, så jag kommer förmodligen suga tag i honom och begära att han ska titta på teve med mig. + att jag får prata. Jävligt ensamt hela dagen, och då finns det tusen saker att prata om när det äntligen kommer någon att prata med.

Har pratat med min kära farfar också. <3 Han är rolig han.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0