Bekymmer


Så, varit hemma alldeles för länge nu som det känns. Hemma blir man rastlös, uttråkad och allmänt trött. Kan vara glad att jag käkar starka tabletter så jag för det mesta sover. Faktiskt. Dagarna blir inte alltför långa. Nu är det slut på de starka, så nu ska jag enbart satsa på alvedon iallafall. Kanske man blir lite mer social :)

Tyvärr är det andra saker som börjar krångla i och med tradolan. Magen har gett upp, så imorgon ska jag iväg och fixa mer medicin. Ska iallafall upp på skolan och lämna arbeten och prata med lärarna. Skönt och se andra ansikten, och få chans att prata med lite annat folk :) Tyvärr läre jag väl vara hemma ett tag till nu då, pga magen.

Till helgen måste jag iväg till Sundsvall och fixa studentkläder. Har ingen motivation alls. Jonas ska följa med och hjälpa till. Hjälp! Har en känsla av att han tröttnat efter en affär. Men han måste hjälpa mig på och av med kläderna + att jag måste ha någon som är stark och kan bära alla påsar. :p

Nog om mina bekymmer.

Kommentarer
Postat av: Cärow

"jag måste ha någon som är stark och kan bära alla påsar."

haha, så ska det vara ;D Rätta takter! In med Påhlsson! In med Påhlsson!

2008-05-07 @ 16:30:30
URL: http://airolin.blogg.se
Postat av: Jyothi

Kul och se dig skruttfia idag och självklart ska jonas bära alla påsar,
jag ber henke bära mina fast jag inte har något sånt bekymmer som du har :)
Vi synes skrutt!:)

2008-05-07 @ 22:44:08
Postat av: Tovan

Hoppas det går bra för dig i helgen nu när du får bärhjälp, haha såå bra! Men att handen blir bättre snart med för jag håller med det är inte alls kul att bara vara hemma, kanske skönt en dag eller två men sen blir det faktiskt långtråkigt! krya på dig och hoppas att man får se dig snart i skolan snart igen!
Kram på dig!

2008-05-08 @ 09:53:10
URL: http://tovvan.blogg.se
Postat av: Rebecca

Jag hoppas att du snart är på bättringsvägen tjejen. Du är saknad på skolan. :) Och hoppas att du hittade nåt där uppe i Sundsvall och att Jonas bar alla kassarna. ;)

2008-05-11 @ 22:56:24
URL: http://gladiol.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0