Vuxen-saker


Jag vet vad jag önskar mig när jag fyller år :) Ett våffeljärn och en elvisp. Haha. Snacka om vuxna saker. Helt otroligt att man kan önska sig det i födelsedagspresent. Men det gör jag. Dessutom vet jag att de skulle komma till användning. Helst skulle jag vilja ha en elvisp i nån läcker färg, typ röd/rosa. Tyvärr får man lägga till flera hundra för o få en rolig färg, vilket jag inte vill att mina nära och kära ska göra. Så, jag nöjer mig med en vit och tråkig :) Huvudsaken den fyller sin funktion.

Tittade in på Jula.se och de visade sig att de hade billiga hushållsprylar..
Sen hur kvalitén är, det var en bra fråga. Men jag vet i alla fall vad jag önskar mig :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0