Miroi


Yes, idag har jag o Carro varit mycket duktiga och tagit oss för att åka till Miroi och anmält oss till Matte C kurs till hösten. Förhoppningsvis, får man väl lov att säga trots att man hatar matte, så kommer vi med.. Vi var dessutom på matpunkten och Prix och utförde några ärenden :)

Imorgon blir det jobb igen. Börjar 12 och jobbar till 19. Härligt :) Sen jobbar jag 5 dagar i streck, ledig en och jobbar en massa igen. Intensivt. Men pengar!

Funderar på och åka till Näsberg nu. Jag trivs så himla bra där. Det är lugnt och fridfullt, och vill man kan man till och med springa naken på gården. OM man skulle få den ideén vill säga :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vi ska fixa matten. Några IG-n finns ju inte ;p

2008-06-29 @ 13:03:59
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Tovan

Hejsan! Har ni anmält er till Ma C i höst eller? Tror ni jag också kan göra de för det har jahg också funderat på.. Hur gör man? :P

Kramis

2008-07-09 @ 19:41:23
URL: http://tovvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0