Klump


Det är jag. Världens klantigaste människa. Jonas går ut för att låsa bilen som jag haft hela dagen och kommer in och frågar om jag haft en skön tur på vägen hem. Jag förstår ingenting och plötsligt får jag se honom med mina älskade solglasögon i handen. Helt förstörd!

Hur lyckas jag? Trött pga jobbet sätter jag mig i bilen, längtar hem och lyckas SÄTTA mig på mina egna glasögon som jag lagt på sätet.. Och dom går sönder. Tyvärr går dom nog inte att laga heller. Men Jonas fick sig ett gott skratt åtminstone. Alltid något :) Jag förstår fortfarande inte hur jag har kunnat sitta på ett par solglasögon 1,5 mil utan att känna det ett dugg. Smart drag! Gör inte som jag gott folk!

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Antagligen hade du flera lager med byxor så du inte kände eller så var du helt inne på hur du körde. Bra jobbat curie.

2008-06-28 @ 12:10:04
Postat av: Sofia

Men alltså HALLÅÅ!!!! Hahahahahaa!!!!

Varför vet inte jag att du har en blogg!? Okej, nu har jag nåt att göra i sommar ;)

Hur är det med dig, vi har inte setts på åratal!?

Puss och kraaaam

2008-06-28 @ 15:14:06
URL: http://hokby.blogg.se/
Postat av: Elin

jag satte mig på mina med, dock inte i 1,5 mil. dom du lånade på nore, jag var tvungen att slänga dom. det kändes lite tugnt faktiskt :b haha

2008-06-29 @ 00:31:54
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0