Karlstad


Vilken trevlig helg jag haft. Massor av shopping, sol och mys med Jonas o mormor Maj. Jag och Jonas har gjort stan och suttit på balkongen och druckit cider. Mormor Maj är världens roligaste mormor. Jonas har tur!

Har införskaffat (elin, jag tar efter) mig lite nya plagg + ett par HÖGKLACKADE skor som jag ska vingla omkring i. Dessutom fick jag äntligen, äntligen tag på min stora fina gummianka. :) + att mormor Maj gav bort sina bästa finskor till mig. Jag känner mig väldigt hedrad! + att dom var otroligt snygg.

Kom hem inatt. Under resan hem såg vi två älgar, två rävar, tre harar + enormt många raggarbilar. Tack o lov kom vi hem utan olycka.

Nu är det dags för duschen. Har spungit barfota hela dagen.

Imorgon kommer Frida, då blir det lunch tillsammans + städning av skåpen på skolan. Ska dessutom till arb. terapeuten o kolla handleden. Önska mig lycka till :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0