Jobb


Idag var första dagen på jobbet :) Har varit "sjukskriven" i åtta veckor så det kändes lite tungt först men sen så kom jag igång och det var ungefär som vanligt. Skönt. Har jobbat från 10 till 19 och det har bara gått fint förutom lite irritation på kunder som inte flyttar sig trots att man ber snällt, TVÅ GÅNGER + lite övertid pga att jag var den enda som kunde posten sista timmen. Trevligt med nya anställda också. Sommaren på matpunkten är igång.

Imorgon är jag ledig och jag ska njuta :) Om det är SKAPLIGT väder tänkte jag ta o fixa cykeln. Den ska bli ommålad i ljus rosa. Fint sörrni :) + att jag förmodligen ska göra Lotta sällskap i Näsberg i mörakväll.

Jag och Jonas har precis varit ute o gått och kom precis in när världens regnskur kom. Det har verkligen forsat ned vatten. Nu slipper jag vattna blommorna iallafall.

Dags att sova snart :) GodNatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0