Jag har ett liv


Det känns som evigheter sen jag kollade bloggen, vilket det dock inte var... Men det är i allafall ett tecken på att jag har ett liv :) Midsommar har passerat, vilket kanske inte blev riktigt som jag hade hoppats, dock löste det sig ändå :) Midsommardagen var helt perfekt. Marknad + sommarstugan i Änga. Köpte sex härliga tvålar på marknaden. De har doft av Kokos, Mango, Melon och tre andra goda dofter :D + att jag köpte strumpor. Vuxet Marie :) Visst då Elin?!

Idag har jag o Jonas spenderat tiden hemma. Jag och Lotta var ute och gick en sväng på förmiddagen. Skönt som bara den att få snacka med henne. Sedan har jag legat i rabatten och flyttat på lite blommor + att Elin kom hit och käkade sin lunch. Nu är Jonas i köket och fixar hemmagjord pizza :) Mums.


             



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Tack så mycket.. jag hoppas verkligen det gör det. Härlig bild förresten! ;)

2008-06-22 @ 21:35:53
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0