Hemma hos


Idag har jag varit o hälsat på hela dagen. Har varit hos Skoglund och hälsat på i hennes nya hus. Syster med barn var också där :) Vi har käkat jordgubbar med glass och varit ute i solen och lekt. Tyvärr öste regnet ner senare på dagen men det fixade vi med lek inne :) Så jävla söta barn. Moster är väldigt stolt!

Senare åkte jag o fikade lite hos morfar. Satt o pratade en massa med honom. Det är trevligt att åka dit själv, för då pratar vi så mycket :) Dessutom har jag lovat att komma o städa lite hos honom snart.



Sötsyster och Skoglund



Busunge!



Wille <3 och Jag

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Det är väl klart att man ska matcha. Speciellt när man är på humör för sånt. ;D Hehe

2008-06-13 @ 17:43:00
URL: http://gladiol.blogg.se/
Postat av: Elin

haha, jag tyckte moa föddes nyss, men FAN vad stor hon är :P haha

2008-06-14 @ 00:00:41
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0