Fotbollsmatchen avklarad


och Sverige går inte vidare. Illa.

Dock var det kul att gå till revylokalen. Mycket folk som trots Sveriges förlust hejjade. Satt med Tobbe och Jonas :) Trevligt sällskap. Lotta hade tyvärr fullt upp med att servera alla gäster. Annars har det varit en trevlig kväll!


Ligger i sängen nu. Tänkte fortsätta läsa lite i min bok. Har stora problem att sova på nätterna när man sover bort hela dagarna. Men det är trots allt sommarlov :D och jag är ledig till måndag. Då börjar allvaret på matpunkten igen. Känns lite segt att komma tillbaka efter sex veckor sjukskrivning.. Men det är bara att bita i det sura äpplet. Har man brytit handleden så har man..


Läkarn talade åtminstone om för mig att den nästan är läkt.. Dock inte där jag har ont :p


GodNatt gott folk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0