Duktig flicka


Jaa, det måste jag erkänna. Jag måste verkligen vara en av de människor som slitit mest idag :) Haha. Drog först till morfar och städade.. Och det var inte en LITEN städning. > Storstädning på hög nivå. Dammsög, dammande och torkade golv. Morfar är kanske inte den som direkt springer runt med dammtrasan stup i kvarten heller + att han har korsdrag dagarna i ända. Det var pollen ÖVERALLT! Men nu är det så fint där :) Fick en liten slant för slitet plus att han bjöd på jordgubbar och grädde. Mums!

MEN, inte nog med det. Nu har jag städat här hemma i lägenheten också. Har dammat och dammsugit överallt. Funderade ett tag på om jag skulle torka golv också, men det gjorde Jonas för inte så länge sedan. Och FAKTISKT, det är trägolv, vilket betyder att man inte får blöta det alltför mycket ;) Mkt bra anledning till att slippa helt enkelt.

Nu ska jag nog lägga mig med en ny bok. Att älska som en porrstjärna - Jenna Jameson. Det är många bloggare som pratar om det så jag är ju tvungen att prova :)

Sen blir det duschen och lax till middag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0