årets första tur


på moped gjordes igår :) Haha. Det var verkligen länge sedan jag åkte moped nu. Jag och Jonas tog min gamla racer till Näsberg i alla fall och fikade med Benny och hälsade på Jon. Har insett att jag blivit lite av en åkrädd flicka sen jag körde åt skogs med mopeden. Iofs har jag inte kört nåt sedan dess heller, och det var två år sedan. Det är då bra mycket bekvämare med bil :) Helt klart. Men turen igår var faktiskt mysig!

Idag har jag tänkt åka till morfar och städa hans lägenhet. Wiie. Nej, det kommer nog bli jävligt tråkigt. Dessutom tyckte han ABSOLUT att jag skulle torka golvet också. "Det är väl lika bra o göra det ordentigt" Haha. Min morfar kan han.

Nej, måste ta o käka frukost så jag kommer iväg någon gång. Har en känsla av att jag kommer bli hos morfar ett bra tag.

Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kan tänka mig att det såg roligt ut när vi stod där, lite smått fulla och trodde att kortet skulle komma :P Haha. :D

2008-06-18 @ 12:58:27
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0