Vilken helg


Det måste jag säga :) Vilken helg, och trots det är den inte över. Igår, fredag, jobbade jag till åtta. Tack och lov jobbade jag med Haräng så det gick med en väldans fart att stänga och låsa och allt som hör till. Drog genast hem och duschade och sen bar det av till Näsberg :) Där satt jag och Jonas och gjorde varandra sällskap med öl och dricka.

Och mot all förmodan, faktiskt, hamnade vi i Laforsen, hemma hos Jonas. Kristin var där och jag hade en toppenkväll verkligen. Har verkligen saknat fest med Kristin. Det är alltid Rätt :) ! Det måste göras om många många gånger framöver.

Idag har jag sovit länge. Suttit och väntat på att få komma hem och sedan har jag, Jonas, Lotta och Jon varit på picknick. Dock blev det inte riktigt som vi tänkt oss. Istället för picknick blev det påhälsning hemma hos Fredrik och Emma i deras nya lägenhet + lite kvällsmat. Har precis kommit hem och det blir en mycket lugn kväll med teven och Jonas som sällskap.

Funderar skarp på vad jag skall göra imorgon. Jag vill verkligen göra saker nu när man är ledig för en gångsskull. Det känns som man verkligen skall passa på :) Jonas ska dessutom arbeta så jag blir solokvist hela dagen och kvällen.

Ha en trevlig lördagkväll kära vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0