Värmebölja


Jag tror det är för varmt just nu för att skriva blogg. Jag pallar inte :) Idag är jag dock ledig så ett litet inlägg blir det. Igår var jag o arbetade och höll allvarligt talat på att dö. Det är så jävla hett inne på affärn just nu så till och med chokladen smälter. Då menar jag ALL choklad. Till och med Marabou 200 gram. Då är det varmt.

I fredags var jag o Jonas iväg till Änga och sov över. MysMysMys. Vi var även in till Bollnäs en sväng för att göra av med lite lön. Jag handlade lite på rean men hittade inte såå jättemycket. Fick iaf två BHar för 99 kr + jeanskjol och lite schampon och skit.

Idag blir det nog så lite som möjligt. Verkar tyvärr inte vara fullt lika fint väder som igår, men jag överlever nog! Igårkväll tog jag o Jonas ett kvällsdopp i Finnsjön och känner jag oss rätt så blir det nog det idag också :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Vad bra att du köper en massa "skit" förken Olsson ;P haha

2008-07-28 @ 20:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0