Fest, jobb och båt


Ja, helgen är över. Den rusar alltid iväg och när den är över funderar man vad fan man egentligen har gjort? Denna helg har iallafall varit händelserik. Först var vi ju som sagt upp till Näsberg på grillning. Lördag var det arbete som gällde. 11-20 och det har nog aldrig gått så snabbt någon gång. Plötsligt var det stängning. + att jag tror att ni lyssnade på vad jag sa om sena kunder. Exakt 20.00 kunde vi låsa dörrarna :) Allvarligt talat tror jag aldrig < det har hänt mig på dessa tre år på matpunkten. Sensation. Och jävligt skönt!

När jag var hemkommen från ICA var det duschen och sminket som hägrade. Fest hemma hos oss. Dock blev vi en aning trött på nattkröken och somnade :)

Igår söndag var vi, som vanligt, upp till Näsberg. Jag fick äntligen se flotten KLAR :) Bilder kommer. Jag och Jonas unnade oss pizza och senare på kvällen blev det filmen Besatt. Har sett den förut men tycker fortfarande den är lika obehaglig!

Nu ska jag snart iväg o jobba. Börjar 12.30 idag och stänger vid åtta. Skön dag :) Har hunnit med en promenad och så nu på morgonen. Imorgon är jag ledig dessutom :D så skönt. Jobbar bara tre dagar denna vecka. Länge sen nu.




Jag och Lotta på G



Fina flotten som Jon och Jonas byggt alldeles själv



Dessutom fick den en matta :) FintFint!



Jonas och hans far försöker förgäves få igång motorn, på land?

Kommentarer
Postat av: Carro

Klart jag ska höra av mig :D Haha, nä det är många som inte buggar, MEEN alla känner alla o det är svårt o få nån o dansa med... MEEN det där fixar du Olsson. Lite charm o sen får du aldrig sitta. ;)



Kunder som försvinner ur affären innan 20.00 är älskvärda :)

2008-07-14 @ 18:24:09
Postat av: Elin

dom är äckligt lik varandra alltså :b

2008-07-15 @ 00:21:52
URL: http://elinkristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0