Typiskt


Iförrgår när jag kom hem från jobbet hoppade jag ur bilen och låste med knappen. SJÄLVKLART måste jag tillägga, hade jag lämnat nyckeln i. Marie Olsson hade lyckats låst in nyckeln i bilen, utan någon reservnyckel. Bravo. Jag fick nån sorts chock och stod och skrattade hur länge som helst samtidigt som Jonas försökte fippla upp låset med ståltråd. Dock gick det inte och han försökte ha sönder låset, vilket tyvärr heller inte fungerade..

Till sist var jag tvungen att hämta min käre far som kom med kofoten och bände upp dörren åt oss. Nyckeln tog vi ut och sen bände vi tillbaka dörren :) Så nu vet vi hur vi gör när jag gör det nästa gång! Vilken tur.

Igår var jag o mina vänner ut och käkade lunch :) Mysigt. Carro, Luzzan, Jyothi och Lotta satt på Finess och käkade + att vi senare sprang runt på köpingen och kikade runt lite. Glad att jag hade min lediga dag just igår. Var till Näsberg på kvällen också och spikade på flotten Jon och Jonas håller på med. Snart klar. Bara lite krokig, men det kan vi leva med :)

Nu bär det av till matpunkten.

Kommentarer
Postat av: Jyothi

Du är söt på matpunkten lilla curie : )

2008-07-04 @ 00:20:38
URL: http://diamondhand.blogg.se/
Postat av: Johanna

Men alltså Maariie, hur lyckas du? ;P Haha :)

2008-07-08 @ 23:11:01
URL: http://johannateresia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0