Temporary Song


Helt klart det bästa jag har hört på länge, och tänka sig att Miss Simsson visste att jag skulle tycka om den :) Den är lätt underbar. Blir sådär smått ledsen men ändå glad när jag hör den. En låt man kan lyssna på oavsett humör helt enkelt. Just nu känner jag bara världens glädje :D Tack Carro!

Guarro - TemporarySong


Har arbetet hela dagen. Har gått bra. Har varit på "drickan" hela dagen. Har packat upp ALLA vagnar och pallar som det varit dricka på. Det har tagit väldigt mycket av min tid på jobbet. Plus att jag har gjort fint där :) Är jättetrött i benen nu. Har sprungit på jobbet + att jago Jonas har varit ute o gått. Dock kom jag hem väldigt väldigt sent. ICAbilen kom inte med varor förrän vid åtta och sedan har han lastat av + på med en massa vagnar. MEN ett stort PLUS var att han var übertrevlig. Så jag o Haräng stannade gärna kvar en timme extra. Kom inte hem förrän halv tio, och DET GJORDE MIG INGET :) Skönt som fan.

Imorgon blir det 9.00 till 17.00 sen ska jag hem och bli bjuden på Nachos av min älskling. Gott :)

Kommentarer
Postat av: Carro

Jag kände på mig att det var en Fröken Olsson låt :D Men visst är den bra!

2008-07-18 @ 11:34:25
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Hehe, jag måste ju hålla kvar hälsingemålet. ;)

Jag har problem Marie... stora problem.. och jag tänkte faktiskt att du nog skulle kunna hjälpa mig i det här.. Jag och Rasmus har ju varit tillsammans i 1½år nu och det känns som om att vi inte kan göra nåt tillsammans.. Vi vet inte vad vi ska göra, förutom att sitta i en varsin stol och titta på tv eller sitta vid datorn.. =/

Har du några förslag? Vad brukar du och Jonas göra?

2008-07-18 @ 14:53:06
URL: http://gladiol.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0