Svegresa


Javisst. Idag tog jag o Frida tilfälle i akt när båda var lediga. Vi åkte helt enkelt till Sveg. Haha. Det låter en aning muppigt kanske men först och främst har de ett superbra DollarStore :) Måste man självklart besöka. Dessutom har det ett übermodernt ICA med digitala prislappar. Aldrig sett på maken. Vi besökte dessutom utförsäljningen på Folkets Hus och raggade runt lite. Vi åkte också förbi Mysoxen där min mor har arbetet. Hon och hennes föredetta ägde det ett tag. Coolt.

Senare har jag varit med Frida och Crille och besökt ByaBoa i Stocksbo. Väldigt speciell affär. Dessutom har de i stort sett öppet dygnet runt, bara att ringa på klockan så öppnar de. Vi var där 20.30 << och vi var så välkommen. De tryckte till och med igång konstig musik för oss. Förmodligen för att vi skulle få  den rätta "bohemiska" känslan.

Har varit ute och gått nu ikväll + diskat VÄRLDENS lass med disk. Duktig Marie. Imorgon blir det arbete igen. Gruvar mig lite för 10-timmars passet. Men det ska nog gå bra :)



Helt klart



Världens mest välskötta Dollar



Liknar typ en Åhlensbutik. Mkt bättre än Ljusdal



En het digital prislapp



Svegs stolthet. Rondellbjörnen :)



Kommentarer
Postat av: Elin

ja, dollar där äger :)

2008-07-10 @ 09:50:58
URL: http://elinkristina.blogg.se/
Postat av: Carro

Du får hänga med. Träffade Lottas mor oxå, o hon tyckte jag skulle tvinga med henne, o då kan jag ju tvinga med dig oxå ;)

Och som sagt, du behövr ju inte älska det bara för att du åker dit en gång. : ) Testa! :D



Och finA inlägg ;)

2008-07-10 @ 11:46:48
URL: http://airolin.blogg.se/
Postat av: josefine

vad najs med digitala prislappor! jag gillar't. även fast det är rätt fint med old-school prislappar också. vilket trevligt litet äventyr ni var ute på :)

2008-07-13 @ 14:19:07
URL: http://senapsgul.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0